Numer telefonu do schroniska :

667 966 567

sobota, 1 stycznia 2011

Nowy rok...

Na szczęście sylwester w naszym domu przebiegł spokojnie.
Saba nie drżała ze strachu, a koty całkiem zignorowały dźwięki petard...
Z rana pomyślałam jednak,że muszę odwiedzić dzisiaj schronisko.
I odwiedziłam...

Na początek przedstawię parę psów większych.Ostatnia fotografia pokazuje wspaniałego boksera, który 5 lat mieszkał z ludźmi, ze swoim Panem.Niestety trafił tu...Bardzo czeka na dom.To pies dla ludzi, którzy prowadzą aktywny tryb życia - potrzebuje wiele ruchu.


 Piękny duży pies szuka swojego miejsca na ziemi.
Ten psiak do złudzenia przypomina naszą Sabę .Cudo

 Ten piękny owczarek czeka na dom...

CZEKA NA DRUGI DOM, NA DRUGIEGO PANA !


Z mniejszych piesków dzisiaj przedstawiam taką silną czwórkę :)

 Gazik czeka na dom
 Gucio czeka na Pana
 Kilkuletnia mucha czeka na swój kąt i swojego człowieka
I On też czeka na swoją szansę...na swój czas.

Parę dni temu do schroniska trafiła suka z czwórką małych.Moja rodzina miała zaszczyt nadanie im imionek.Każdy domownik wymyślił jedno :)
Mama dostała imię RUMBA.
Widzicie jaką ma egzotyczną urodę...
Dzieci to :GAUCZO ( od Argentyńskiego kowboja),ROZI(mój Bartek uwielbia imie Rozalinda),ZEFIR ( od nazwy motocykla), SIMON ( od tytułu ulubionej książki mojej rodziny).
Niestety szczenięta maja chwilowy problem ze zdrowiem i muszę jeszcze chwilę poczekać na adopcję.Są przesłodkie .Bardzo różne.





Simon


I na koniec o tym,że dzisiaj los jednego z psów się zmienił.
Za serce złapała mnie suka Omega...Widać,że wystraszona, wycofana, nieufna...
Pomyślałam,że będzie świetną kumpelą Sabiny na tymczasowym pobycie w naszym mieszkaniu.

Wiecie lub nie, ale idea mojego domu tymczasowego, charakteryzuje się tym,że psy nie wracają do schroniska, tylko siedzą tak długo, aż znajdę im dom.
Omega wygrała więc dzisiaj los na loterii.
Tak jak się spodziewałam spokojna Sabina ( Saba) nieco się wkurzyła - jest zazdrosna.
Mam nadzieje,że dojdą do ładu z dziewuchami :)
Omega wykąpana śpi :)

Obie suczki nie są już maleńkimi szczeniakami, za to potrafią już w 200% załatwiać swoje potrzeby po za mieszkaniem ( uf) .Wcześniej byłam nastawiona jedynie na szczeniaki , ale zmieniłam zdanie.
Roczny, czy 2 letni pies może o wiele więcej ( bardziej pamięta swoją przeszłość - jest wdzięczniejszy).
 Omega jeszcze dziś rano...za kratami - obok Gazika.

 Omega w domu
 Wykąpana Omega lśni.
Poniżej nasza Sabinka.
Obie Panie do adopcji.
Saba ma 7 miesięcy,Omega 2 lata.
A to będzie kolejny pies jaki trafi pod nasz dach, jak tylko któraś z " Czarnulek" znajdzie swoje lokum.

Rozmawiałam dzisiaj z prezesową schroniska.
W ciągu roku zaadoptowano około 90 psów i 70 kotów ...
BRAWO.

Przypominam, iż blog jest Tworem osoby nie będącej pracownikiem schroniska, a jedynie przyjacielem tego miejsca i tych zwierzy.

Numer telefonu do schroniska :
667 966 567

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz