Numer telefonu do schroniska :

667 966 567

środa, 29 grudnia 2010

Kolejne Cuda mają SWÓJ DOM...SWOJEGO PANA.

I stało się...
Malta i Gizmo są już w nowym domu.Jechali bardzo daleko,aż do Ząbkowic Śląskich.

 Gizmo
 Malta
Naturalnie musiałam mieć pewność,że trafiają w odpowiednie " ręce", także odwiozłam ich osobiście w towarzystwie dwójki znajomych.Na miejscu czekał ich nowy Pan...bardzo fajny i ciepły człowiek..
Zanosiłam się z płaczu, ale jestem szczęśliwa,że psy będą już zawsze razem - to sukces adopcyjny !

Maltunia , Gizmo...TRZYMAMY ZA WAS KCIUKI, ZA SZCZĘŚLIWE PSIE ŻYCIE.

Aby nie tracić czasu i energii natychmiast zawitałam do schroniska...pod nasz dach trafił nowy piesek, a w zasadzie suczka - Saba.Domownicy nazwali ją Sabiną :)
Psinka urodziła się w miocie , gdzie było 5 szczeniąt. Wszystkie znalazły szybko dom, a Saba została :(
Piękny czarny zwierz !

Damy jej szansę prawda ?

Saba i nasza Magda

Spokojnie zniosła ciepłą kąpiel, z zaciekawieniem wąchała szampony - cały czas patrzyła mi w oczy.
Do kotów ma stosunek neutralny - właśnie śpi  z jednym z naszych syjamów ;)

Ten psiak to typ przyjaciela rodziny o usposobieniu labradora.
Saba- 7 miesięcy spędzonych w schronisku...wreszcie los wybrał ją i miejmy nadzieje,ze już nigdy tam nie wróci.

Kochani, może ktoś da dom stały temu cudownemu stworzeniu ?
U nas będzie tak długo, jak będzie taka potrzeba.
Szukamy domów z odpowiedzialnymi właścicielami...by psiaki nie wracały!

Co nowego w schronisku ?
Parę nowych psin.
Najbardziej pomocy potrzebuje przywieziona wczoraj suka z 4 szczeniątkami ( około 4 tygodniowymi).
Jeśli nie całą rodzinę, to na pewno przyjmę na tym czas jedno ze szczeniąt.
Mama i pieski będą szybko potrzebowały stałego domku.
Zdjęcia już wkrótce .

Dziś dzień rozwieszania plakatów : Nie kupuj - ADOPTUJ.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz