Numer telefonu do schroniska :

667 966 567

sobota, 22 stycznia 2011

Tosia i inni bohaterowie !

Przepraszam kochani za taką przerwę i  od razu obiecuję poprawę.
Miałam poważne problemy i z internetem itd...


Co w schronisku ?
Po pierwsze zaprezentuje teraz dwa psiaczki, które bardzo potrzebuje domów, choćby tym-czasowych.
To rodzeństwo, które całe swoje dotychczasowe ( kilkumiesięczne)życie spędziło w kojcu...
Suczka i piesek.Tosia i Morus...


 Potocznie nazywamy ich " dzikuski".

Od mojego ostatniego wpisuje wiele zwierzy znalazło dom.
Osobiście cieszy mnie strasznie fakt,że Sabinką, z którą spałam w jednym łóżku znalazła cudowny dom...
Mieszka z labradorkiem i 2 kotami w dużym domu.
Nowa rodzinka "mojej " suczki przysłała mi zdjęcia :) Bardzo dziękuje !

Gratuluje Sabinko !
Z nami jest jeszcze druga murzynka - Omega !

Dom znalazła też Santa...ta maleńka suczka wyłowiona z Odry - hurra !
Piękna Santa...

Wspaniała nowina ...Nasza Happy z chorobą skóry znalazła dom tym-czasowy.
Zajmie się nią Pani Olga z W-wy.
http://www.facebook.com/?ref=logo#!/event.php?eid=144210662303009

Wczoraj zaadoptowano jednego jamniczkowatego stworka :-)

Przypominam o psach, które przebywają nie w schronisku, a w Azylu :

W kociarni też jakby luźniej...Adoptują ludzie, adoptują :-)

A co z ogrzewaniem ?
Ech...odsyłam do linków :
http://miedziowe.pl//content/view/47034/189/
http://www.tv.master.pl/informacja.php?news=13929

Dziękuje za wszystkie maila, i czekam na więcej zdjęć psów i kotów przebywających już w nowych domach :) Mieszkających z człowiekami ! Mój adres : jozefowicz.anna@gmail.com
Pamiętajcie Lejdi ?
Patrzcie jak jej dobrze...







1%

1% waszego podatku ...

Ps : do Naszego domu wrócił kot, którego wcześniej ktoś Nam zostawił pod wycieraczką.
Oto nasza Salma.
Wysterylizowana, zaszczepiona znalazła już swoje miejsce w mieszkaniu...Niebieska kanapa z żółtym kocykiem :) Witaj kiciuniu o silnym charakterku :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz