Numer telefonu do schroniska :

667 966 567

poniedziałek, 3 stycznia 2011

Schroniskowe www

Nadszedł czas by przedstawić schroniskowe www, które musi być związane z tym blogiem :

 

 
Tak wygląda teren schroniska ( zdjęcia zaczerpnięte ze strony www). 
Na stronie znajdziecie galerię psów i kotów ( nie wiem jak często są aktualizowane, oraz inne informacje np: dotyczące adopcji.
Przypominam,że każdy kto chce zaadoptować kota, czy psa musi podpisać umowę adopcyjną, która między innymi wymaga wykastrowania,czy wysterylizowania zwierzęcia ( o ile nie jest już po zabiegu).To konieczność, jeśli chcemy zmniejszać ilość bezpańskich i smutnych stworzeń.
W tygodniu naturalnie odwiedzę schronisko i porobię nowe zdjęcia.Dlaczego jestem tak skoncentrowana na psach ? Przecież są jeszcze koty ! Sporo kotów !
 
Kochani - zabrałam się za psiaki, ponieważ mamy zimę, a one marzną...
Koty dla odmiany mają bardzo dobre warunki.
Oczywiście też czekają na swoich ludzi, też brakuje im Miłości, ale przynajmniej nie marzną.
Obiecuje,że powoli przedstawię Wam koci skład schroniskowej bandy.
 
Chyba każdy miłośnik zwierząt chce dobrze dla stworzeń - nie ważne , czy są z Głogowa, z Warszawy, czy z Wrocławia , dlatego też wertuje portal Morusek szukając innych psów, kotów szukających pilnie pomocy.
Oprócz naszych Głogowskich perełek od czasu do czasu będę publikować historie innych zwierząt - w ten sposób może też uda się pomóc.
 
Są różne domy, różni ludzi i różne psy, dlatego trzeba uważnie szukać swojego przyjaciela - tak, by nikt się nie męczył, a już na pewno by pies, czy kot nie musiał wracać do schroniska.
Parę lat temu chciałam zaadoptować psa ze schroniska w Legnicy .To co wtedy zobaczyłam wryło mi się w pamięć na zawsze.TO była umieralnia...Nie mogliśmy zaadoptować nikogo, bo jakiś Pan woźny nie miał czasu i ochoty nam pomóc, a i wszystkie psy były niby " zamówione".
Wczoraj weszłam na stronę tego schroniska - słyszałam bowiem,że wiele się tam zmieniło !
Zacznę ponownie od strony www ( jest fantastyczna).
 
 
Jeśli z różnych przyczyn ktoś nie znajdzie przyjaciela w naszym schronisku , proszę odwiedzić tą stronę. 
Wszystko jest bardzo czytelne.
Póki co kochani uciekam na długi spacer z Omegą i Sabinką - dziewczyny się już dogadały :)
Życzę miłego dnia !
Ania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz